بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چرا مایلی کهن هر وقت تیمهایش نتیجه نمی گیرند،به قلعه نویی گیر می دهد!؟

http://axgig.com/images/27188216703939287012.jpg

آقای مایلی کهن هر چند صباحی یک فلش بکی به گذشته می زند و هواداران استقلال را متهم به خط گرفتن از سرمربی تیمشان بابت فحاشی به وی و خانواده خود خود می کند! هر زمانی که تیم های تحت هدایتش چند نتیجه نامطلوب می گیرد،سریعا با متهم کردن امیر قلعه نویی به برخی خط و خط دهی بازی ها و زد و بندهای غیر فوتبالی سعی در به عوض کردن جو حاکم بر تیم ناکامش داشته است!
مایلی کهن هر کجا می نشیند،صحبت از فحاشی عده ای از تماشاگران استقلال در یکی از دیدارهای  لیگ برتر که پسرش هم در استادیوم حضور داشته اشاره می کند و آن کار زشت تعداد محدودی از تماشاگران را محصول خط دادن امیر قلعه نویی به آنها می داند!
حالا نمی دانیم چرا وقتی همین تماشاگران در بازی  استقلال و صباباتری وی را مورد تشویق حود قرار دادند، آ نرا به نخ دادن قلعه نویی ربط ندادند و یا چرا در موردش هیچ صحبتی نکردند!؟
آقای مایلی؛باز هم چند تا باخت آوردید و برای اینکه حواس هواداران و مسئولان تیمت را بابت شکستهای اخیر تیمتان پرت کنید،صحبت از اتفاقات حاشیه ای گذشته کردید و با مصاحبه های حاشیه ای قصد دارید با ذهن و افکار اذعان عمومی بازی کنید!؟
شما با نبش قبر اتفاقات چند سال قبل به چه چیزی می خواهید برسید!؟یا اینکه با نشنیدن تشویق های همین هواداران در بازی با صبا و مانور ندادن روی آن توسط شخص شما وخیلی از رسانه ها دنبال چه نتیجه ای هستید!
آقای مایلی کهن باز هم می گوییم که .... خودتی!
استقلالی ها حتــی اگر چند امتیــاز دیگر هم از تیمشان کســر کنند بازهم  ان شـــاالله به خواست خداوند و درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان و نیز حمایت هوادارانش با اقتدار قهرمان لیگ سیزدهم خواهد شد!



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت18:07---4 شهريور 1392
وبلاگت عاليه ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,محمد مایلی کهن,امیر قلعه نویی,هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com